.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 13 mei 2019

wasbeer

Vandaag is er een nieuwe challenge begonnen op het blog van craftingfromtheheart. Dit keer is fabrika fantasy de sponsor en ik heb de Wasbeer ( happy raccoon) uitgezocht voor deze challenge.
De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos.  Daarna heb ik haar uitgeknipt.
Voor de verandering heb ik dit keer het kraftpapier als basis gebruikt. Hierop heb ik een mal uitgestanst met wit papier en deze aan de linkerkant geplaatst. Hierop rechts de digi geplaatst. En aan de linkerkant, op het raster heb ik een lila bloem geplakt en nog twee krokusjes ( Marianne Design) Omdat het wasbeertje ook een krokus in zijn pootje heeft. Boven rechts heb ik nog een lila vlinder uitgestanst ( Marianne Design) en om het kraftpapier nog een stikker randje gezet.


mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Lovely - the raccoon is so cute! thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends - Good luck Cat DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That raccoon is so delightful! That corner die is beautiful and I love the flowers and butterfly! Thanks for sharing with us at 2 Crafty Critter Crazies May Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen