.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 20 augustus 2017

Magnolia

Vandaag een reminder voor het challengeblog van friendship-challenge.
Daar is een challenge gaande met als thema "bijzondere kaartvorm" Ik heb voor deze "kaart" gekozen voor een borduurpatroontje van Christa. De kaart heb ik daarna uitgeknipt langs de borduurrand, en vervolgens hetzelfde gedaan met nog een blauw papiertje. De standaard heb ik uitgestanst. Tussen het borduurwerk zitten weer allemaal stras steentjes.
Het plaatje is een magnoliastempel, die ik eens weer uit de doos gehaald heb. Ik heb haar uitgestanst met een nestabilitie


mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Und wieder mal super süße Karten...komm ja gar nicht nach ...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Geesje deine Karte ist ein Traum, tolle FG
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen