.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 3 augustus 2017

Vakantie

En hier nog een laatste kaartje voor vandaag...... een vakantiekaartje.
Op ons blog van cheerfulsketches is ook een nieuwe challenge begonnen met weer een nieuwe sketch. Ik heb een digi gebruikt van onze sponsor Polkadoodles.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Joycraft. En verder heb ik een mal gebruikt van Amydesign. Omdat dit een frame mal is en ik niet het hele frame wilde gebruiken, heb ik hem uitgedraaid en toen in stukjes geknipt. Bepaalde stukjes heb ik gebruikt ...... en dit is het resultaat. De digi is ingekleurd met de Farber Castell Polychromos.


mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje




8 opmerkingen:

  1. Alle mensen, sinds m'n laatste bezoek van voor m'n vakantie heb je een prachtige serie kaarten geplaatst! Deze laatste is ook weer zo mooi!
    Liefs, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Geesje,
    so viele fantastische Karten sind bei dir entstanden. Ich bin von deinen Werken immer begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card,thank you for joining us at Digi Choosday this week, Julie DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice card
    Thx for joing us at Creative Moments
    Hugs MiaPuh Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card, love the die cuts
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely make. Thanks for joining us in our week 31 Anything Goes challenge at Digi Choosday
    Anjie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great project thanks for joining in at Crafting by Designs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This card is so cool!Thank you for playing at Scrapping4fun.

    BeantwoordenVerwijderen