.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 19 augustus 2017

zeemeermin

Vandaag heb ik weer een zomers kaartje... Ik heb dit keer een digi gebruikt van ConieFong. Ik ben gek op digi's van een zeemeermin, dus vandaar deze digi. Ik heb deze digi weer ingekleurd met de Farber Castell Polychromos en vervolgens heb ik haar uitgesneden met een nestebilitie zodat ik een mooie golfrand kreeg.  Vervolgens op een ondergrond van Joycraft gezet. Achter de digi hebi ik nog een doily geplakt en op de doily een plaatje van de zee verwerkt. (Marianne design)
De golven en de schildpadjes zijn malletjes van Joy Craft... en de dolfijn van Marianne Design. Verder heb ik de kaart nog afgewerkt met steentjes.


mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. So very sweet, a wonderful creation. Thanks for joining in the Paper Shelter Challenge this time. We hope to see you again soon.


    Hugs, Julie P
    The Paper Shelter DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely image and card with awesome coloring and design...thank you for joinng us at DIGI CHOOSDAY CHALLENGE,hope to see you again
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card!!! Thank you for joining us at Digi Choosday Challenges. Monica.-Dt

    BeantwoordenVerwijderen