.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 18 maart 2019

sneeuwklokjes 2

Ik had al een kaartje gemaakt met het meisje met de sneeuwklokjes. Sneeuwklokjes zijn de eerste voorbodes voor de lente.
Omdat ik deze digi zo mooi vind en van sneeuwklokjes houd, heb ik er nog een tweede kaartje mee gemaakt. Die andere had ik in het groen wit gemaakt, deze in wit met kraftpapier, En heel eenvoudig gehouden. De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens uitgesneden met een met een ronde mal. Daarna heb ik een mal van Marianne Design uitgesneden in wit. Dit heb ik op craftpapier gezet en vervolgens de digi erop gezet. Eén hoek uitgesneden met een pons van Marta stuwerd en in de andere drie hoekjes heb ik steentjes geplakt. Zo komt de digi, vond ik, heel mooi tot zijn recht.
De kaart heb ik gemaakt voor de challenge bij craftingfromtheheart


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten