.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 15 maart 2019

zee en strand

Er is vandaag een nieuwe challenge begonnen op het blog van crafterscafeblog.
Het thema is "randen of metaal" Ik heb voor het laatste gekozen. We mochten bij de sponsor decossesdynamitedoodles zelf papier uitzoeken om mee te werken. Ik heb gekozen voor a tast of summer....
De kaartvorm is van Dutch dobadoo. Hierop heb ik een tafereeltje gemaakt .... bovenkant de zee en onderkant het strand, In het midden van et strand een paar slippertjes van metaal,
Op de bovenkant heb ik een digi gebruikt van Dora. Deze heb ik ingekleurd met de faber castell polychrome en daarna uitgeknipt en op het designpapier met visjes geplakt. Dit vervolgens weer uitgesneden met een nestebilitie en weer op designpapier met water geplakt. Er omheen golven en visjes die uit het water springen. Het strand bewerkt met een emmer, bal, parasol en slippertjes, allemaal designpapier


groetjes Geesje

1 opmerking:

  1. Oh wow Geesje. This turned out wonderful. Love the little scene you created using elements and papers from my A Taste of Summer Kit. Thanks so much for showcasing my designs so nicely.

    ☺ Lisa D.
    Décosse’s Dynamite Doodles – My Personal Blog!
    Owner & Co-coordinator for The 12 Months of Christmas Link Up!
    Owner of the Path of Positivity Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen