.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 8 maart 2019

voorjaarskaartje 2

Gelijk nog een tweede voorjaarskaartje. Ook deze heb ik gemaakt voor de challenge van creativecraftcottage.  En dus ook een digi gebruikt van Bugaboo. bugaboo-bee-01. Ook deze heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Daarna rechthoekig uitgesneden.
Ik heb een mal van Marianne Design uitgesneden in geel en hierop de digi geplaatst. Op de kaart een kraftpapiertje en een designpapiertje gezet en hierop een kantje. Daarop de mal en vervolgens een kraftpapiertje en hierop de digi gezet.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje


4 opmerkingen:

  1. Tjee. Nog een kaart. Wow. Ik mag blij zijn dat ik een kaart af krijg. Heerlijk voor jou om dit te kunnen doen. Mooie kaart met deze digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your bee is too cute. Love your coloring. Wonderful layout. Thanks for playing in the Catch the Bug Anything Goes Challenge, Lisa Lynn DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een rij mooie kaarten van jou zag ik in de leestlijst. Prachtig hoor! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schat van een kaart, Geesje. En heel mooi gekleurd.
    Bedankt voor het meedoen bij Cath the Bug.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen