.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 9 april 2019

kolibrie met akalei

Een kaart vol kolibries. Deze kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge bij getcreativechallenges De sponsor is fred-she-said. Ik heb daar deze leuke digi gevonden. De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens uitgesneden met een mal van Marianne design. Toevallig had ik laatst papier gevonden met kolibries, dus dat kwam heel mooi uit.
Ik heb de kleuren aangehouden van een van de kolibries op het papier. Nog een baantje van dezelfde kleur, maar ander designpapier dwars over de kaart gezet. Op de einden een paar steentjes en daarna de digi erop geplakt. Nog een extra kolibrie uit een stukje overgebleven papier bij de bloem geplakt.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten