.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 30 april 2019

twee vogeltjes

Ik heb voor een kaartje, wat ik heb mogen maken met de schitterende digi's van Dora.
Als je van natuur houd moet je zeker daar eens gaan kijken.
Ik heb gekozen voor deze leuke met twee vogeltjes.
De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens uitgesneden met een mal van Marianne Design. Daarna op design papier geplakt en in de hoek nog extra een paar bloemetjes, blaadjes en een vlindertje. De digi heb ik helemaal in de kleuren van het designpapier gehouden.


Mijn kaartje doet mee bij:


groetjes Geesje

7 opmerkingen:

  1. A wonderful card! Lovely image, beautifully pencil coloured and on perfect background paper. Thanks for joining the challenge at Colour Crazy this time! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the card with lovely colouring birds,flowers,butterfly and the backdrop....thanks for playing on Through the Craft Room Door,hope to see you next challenge

    Hugs
    Rituparna DT TTCRD

    Challenge blog - ttcrd.blogspot.com

    theenticingcreation.blogspot.com(my blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb jij gemaakt met de digi van Dora. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card. Thanks for joining in with the Polkadoodles Digi Choosday Challenge, best of luck, Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So very elegant, thank you for joining us at DIGI CHOOSDAY this week.
    Julie DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute!. Thank you for play with us at Pink Gems Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart gemaakt. mooi achtergrond papier gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen