.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 2 april 2019

meisje met vingerplant

Er is weer een nieuwe challenge begonnen op ons blog van cheerfulsketches. Zoals altijd, natuurlijk weer met een sketch. Ik heb deze keer een kaart gemaakt met een digi van Lemon Shortbread. (Een van de sponsors.) Deze heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Ik had toevallig vorig jaar een blokje papier gekocht waar de vingerplant op afgebeeld stond. Deze kon ik heel mooi verwerken bij deze digi. Ook zat er nog een papiertje in met de bonte vogel. Ik heb de digi summer-monstera-leaves ingekleurd met de faber castell polychromos. En gehouden in de kleuren van het papier. (Toekan en vingerplant) De digi heb ik uitgesneden met een mal van Marianne Design. Achter de digi nog een kantje, als dwarsbalk gezet. De challenge duurt tot en met de 28ste april.


Mijn kaartje doet mee bij:


groetjes Geesje


2 opmerkingen:

  1. Lief plaatje op een mooi kaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so cute. Love the image. Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen