.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 1 mei 2019

Geisha girl

Nog één kaartje dan..... op het blog van mybestiesaussie is ook een nieuwe challenge begonnen. Ik heb voor deze challenge Geisha Girl gebruikt. Ik heb haar ingekleurd met de faber castell polychromos. Het designpapier komt uit een groot blog. Dit heb ik op kraftpapier geplakt. Daarna heb ik met wit papier een mal uitgesneden met een Marianne Designmal. Deze heb ik op het designpapier geplakt. Vervolgens de digi erop geplakt, De kaart heb ik verder afgewerkt met een grote bloem en een takje en vlindertjes van Marianne Design.


Mijn kaartje doet mij bij:


groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Hoi Geesje,wat een mooie kaart heb je gemaakt in prachtige kleuren..Wat zijn ze leuk he die Geisha´s.Dank je wel voor je deelname bij My Besties Dutch Girls DT en tot een volgende keer.YvonneXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh so adorable! thank you for joyin us at My Besties Challenge Blog!
    XoXo
    Raelma Mousinho

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card
    Thx for Joining My Besties Challenge
    Hugs MiaPuh

    BeantwoordenVerwijderen