.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 15 mei 2019

meisje met paddenstoel hoed

Bij abitmoretimetocraft is een nieuwe challenge begonnen. Het thema is altijd "alles gaat"
Ik heb dit keer een digi gebruikt van CCK. Het achtergrond papier is van Lozzy en heet fall digi papers. Het ene heb ik voor de helft gebruikt, een andere heb ik uitgesneden met een mal van Marianne Design. Dit tegen elkaar aan gezet. De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polcyhromos en vervolgens uitgesneden met een nestebilitie en op het dichte gedeelte geplakt. Op het raster nog twee vlinders, ook van MD. En voor het geheel, om de kaart af te maken heb ik nog een rand met passestoelen uit kraftpapier gesneden.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Liebe Geesje, deine Karten sind wie immer wunderschön, alles Unikate
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty card
    Thanks for joining us at Crafty Hazel Nuts Pattern Paper Challenge
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great project! Such a fun design with all the dies. Thanks for sharing it with us at Digi Choosday good luck and hope to see you again!

    Jennifer, DT

    BeantwoordenVerwijderen