.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 25 mei 2019

happy birthday

Vandaag even een kaartje wat ik voor een verjaardag gemaakt heb. Ik heb hiervoor een digi van TPS gebruikt. Deze heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens heb ik hem uitgesneden met een rondje. Hieronder een mal van joycraft gebruikt. Deze in het geel uitgesneden. Daarna verwerkt op designpapier. Verder heb ik twee vlindertjes erop geplakt en steentjes. Als laatste een tekst erop geplakt


mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Love your card and chosen papers the result is just fab! ...thanks for sharing with Polkadoodles ...good luck Nelly x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card!! Thanks for sharing and playing with us at TPS this week! Good Luck! Hug Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super sweet card. Love the spring colours. Thank you for joining us for our Wk 10 'Anything Goes' Challenge at A Gem of a Challenge.

    Why not join our other other challenges at Polkadoodles and Digi Choosday.

    Hugs Lisa xxx

    BeantwoordenVerwijderen