.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 22 mei 2019

verliefde lamas

Op het blog van pennyschallenges is een nieuwe challenge begonnen. Dit keer is imagine that image de sponsor. Ik heb voor deze keer een kaartje gemaakt met Llama Kisses. Deze heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens heb ik de digi uitgesneden met een mal van Marianne Design. Ik heb een witte kaart gebruikt en hierop kraft gezet. Daarop een designpapiertje, wat bij de digi zat. Daarop heb ik de digi geplakt en twee vlindertjes uitgesneden in blauw en erop geplakt. onder aan de kaart heb ik de tekst geplakt die bij de digi hoort. om het geheel heen heb ik dit keer nog een stikker-rand geplakt.


mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief Kaartje!😍😍😍 zo mooi met de twee Lamas👍
    Dank je wel voor het meedoen op creative Playground
    Liefs
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Geesje! What a lovely card, the butterflies add a special pop of color and fanciness, as well as that pretty embossed white frame!

    Thanks for Linking up at ITD’s Creative Playground Challenge this month! Winners are announced on 2nd Thursday each month

    ♥Kris, Owner/illustrator
    www.ImagineThatDigistamp.com

    BeantwoordenVerwijderen