.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 2 januari 2019

Gelukkig nieuwjaar 2

Ik heb nog een kaarje voor jullie... de tweede die ik gemaakt heb als GDT voor cck-digitalstamps.
Het thema voor deze maand is.... iets nieuws... nieuwjaar, geboorte etc.
Ik heb met deze digi mount-fuji twee kaartjes gemaakt. Eén in het blauw en één in het rood. De rode heb ik gisteren geplaatst. Vandaag de blauwe. Ik heb de digi weer ingekleurd met de faber castell polychromos. Verder heb ik blauw designpapier gebruikt en hierop een mal uitgesneden van Marianne Design. Dit met wit papier. De digi heb ik met een andere mal uitesneden en vervolgens op de eerste mal geplakt. Rechts onder weer takjes en een bloem geplakt. De steentjes en de stikkers maken de kaart weer af.


groetjes Geesje

Guest Designer Badge - please take for your blogs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten