.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 1 januari 2019

hallo jij daar...

Bij unicorn is ook een nieuwe challenge begonnen. Hier is het thema "vleugels"
Ik heb voor deze leuke digi van Aurora wings gekozen. Ik heb haar ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens heb ik hem in een vierkantje uitgesneden en met distressinkt bewerkt. Omdat hij een hulsttakje in de hand heeft heb ik de designpapiertjes zo uitgezocht dat ze overeen komen met de digi. Rode vogeltje en hulstpapiertjes. In de hoek heb ik een vlinder geplakt en als laatste afgewerkt met steentjes. De sketch is van cheerfulsketches.  Daar is ook weer een nieuwe challenge begonnen.


mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje




1 opmerking:

  1. This is absolutely beautiful,

    Thanks for playing along at Creative Moments,

    Happy New Year,
    Tinz

    BeantwoordenVerwijderen