.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 21 januari 2019

schilderen

Er is een nieuwe challenge begonnen bij dreamvalley. Dit keer is het thema een doily en a brad.
De sponsor is all dressed up. Ik heb gekozen voor het meisje dat schildert. "pretty as a picture"
Ik heb haar ingekleurd met de faber castell polychromos. De doily zit achter de digi en de ballonnetjes zijn brats, die ik toevallig nog had liggen van jaren geleden. Ze kwamen dus nu goed van pas. Verder heb ik paarse designpapier gebruikt en kraftpapier.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! En dankjewel voor de kaart voor mijn verjaardag. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautifully created card! I really like the background paper....it's so fun! And the sweet image is adorable! Thank you so much for sharing this with us at PIP Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautifully designed card. Thank you for sharing with us at The PIP Challenge

    BeantwoordenVerwijderen