.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 10 januari 2019

nieuw huis, nieuw begin, new Home

Vandaag heb ik een kaartje wat ik gemaakt als "nieuw begin" Een nieuwe woning, een nieuw begin. :)
Ik heb voor deze kaart een digi gebruikt van LeAnn. Deze heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens uitgeknipt. Achtergrond papier gebruikt en daarop een huisje, wat ik uitgestanzt heb. Deze is van Marianne Design. Deze heb ik bewerkt met distress inkt.  Hiervoor heb ik het "muurtje" gezet en de jongen en het meisje opgezet. Voor het "nieuwe huisje" De boompjes aan de zijkanten geven een beetje meer kleur en verder heb ik "hun" hond erbij gezet. Rechts boven een stempeltje "Hartelijk gefeliciteerd" en links een stempel met de tekst: 
"een ander huis, een eigen plekje, heel veel geluk met jullie nieuwe stekje".


Mijn kaartje doet mee bij: 
fabnfunky (nieuw begin) - southerngirls
thepapershelter (nieuw begin) -


groetjes Geesje

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit 'new home' kaartje Geesje...leuk en mooi ingekleurd stempeltje erop...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable new home card. The house is very pretty and the addition of the dog is perfect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fab card, thanks for joining us at FnF :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en poepig kaartje!!!

    Thank you so much for joining us at Cuttlebug Mania!

    Cuttlebugs & Hugs
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Delightful card! Thanks for sharing your talents with us at Cupcake Inspirations!
    Hugs,
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I am loving this little scene you have created, thank you for joining us at The Paper Shelter this time hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aww, that is so adorable! Love the house die you've used and that sweet pair. A gorgeous card. Thank you for sharing it with us at Southern Girls for our first challenge of the New Year. Hope to see you playing along again soon. Hugs, Wends xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fantastic scene. I love scenes. So glad you joined us at Die Cut Divas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love this - you've created a great little scene.

    Thanks for joining us at SheepSki Designs.

    Helen N x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen