.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 2 februari 2019

badtijd

Op ons blog van cheerful sketches is ook weer een nieuwe challenge begonnen.  Dit keer is 1 van onze sponsors dr digi.  Bathtime. Hiermee heb ik deze kaart gemaakt.  Ik heb de digi weer ingekleurd met de faber castell polychromos. Ik heb een papierblog met rondjes en streepje welke ik hiervoo gebruikt heb, Daarnaast kraftpapier gebruikt. De digi uitgestanst met een nestebilitie.  En daarnaast heb ik noh een dolfijn en eendje uitgestanst met een Marianne design mal. De horizontale balk is een lintje en rechts bovenin en links onderin als laatste nog steentjes gezet.
Uiteraard gewerkt met onze sketch. Deze kun je vinden op cheerfulsketches, Je kunt tot 28 februari meedoen met de challenge :)

Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten