.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 2 februari 2019

twee katjes

Er is een nieuwe challenge begonnen bij thefairyandtheunicorn. Het thema is daar "alles gaat" Optie "all loved up" Ik heb deze digi van de sponsor uitgezocht. kitty love. van ikesart.
Ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens met papier van deco art gewerkt. Ik vond een tijdje geleden een blok van hun met allemaal hartjes. Verder heb ik een groot hart van Marianne Design uitgestanst en deze op het designpapier gezet. De katjes heb ik uitgestanst met een nestebilitie en daarnaast heb ik aan de onderkant van de kaart nog een randje gestanst met een pons van Martha Stuwart.


groetjes Geesje

1 opmerking:

  1. How delightful. A gorgeous card and I LUV the very pretty die cuts you used. Thank you very much for using my image and it is a pleasure to Sponsor you All :-)
    Hugz
    IKE xxx

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen