.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 4 februari 2019

even laten weten dat ik aan je denk.

Nog een kaartje, wat ik gemaakt heb voor de challenge bij artisticinspirations. Het thema is "alles gaat" optie liefde.
Ik heb dit keer gekozen voor deze mooie digi van pattiescreations. De digi heet two-hearts-with-rose.
Ik heb de digi weer ingekleurd met de faber castell polychromos. Op de witte kaart heb ik craftpapier gezet en hierop designpapier met  love.  De digi heb ik uitgesneden met een nestebilitie en rode stipjes als extra accent er op geplaatst. Aan de zijkant heb ik een witte strook gezet, die ik eerst bewerkt heb met de hartjespons van Martha Stuwert. Hierop heb ik een stempel gezet met de tekst "even laten weten dat ik aan je denk"


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. This is so nice! I love how you colored my image and it goes perfect with our current challenge “Love, Love, Love” at Patties Creations Design Challenge. Thanks for joining us…
    Pattie
    Artist and Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the soft roses and the lacy dies. A very pretty Valentine!
    Thanks for sharing at Jo's Scrap Shack!
    Blessings,
    Christine
    DT Member
    https://withaverygratefulheart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I just want to let you know that you won our challenge #155 at Pattie's Creations. Please contact me to claim your prize.
    Congrats
    Pattie
    Artist & Owner

    BeantwoordenVerwijderen