.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 5 februari 2019

bloemen, vlinder en hartjes

Bij unicornchallenge is ook een nieuwe challenge begonnen. Het thema.... hoe kan het anders.... gebruik een hart.
Ik heb het nu even anders gedaan. De digi is van Miran en deze heb ik ingekleurd met promarkers. En daarna met een nestebilitie uitgesneden. Daarnaast heb ik een geborduurde rand genomen. Deze is met hart. Ik heb alles in Monochrome rood/rose gehouden. De hoekjes en randjes heb ik bewerkt met stickers,


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Wunderschöne Karte liebe Geesje
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij blijft in de lieve kaarten. wat zijn ze mooi. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card! Thanks for joining us for Week 5 at Polkadoodles Crafting Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen