.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 3 april 2019

beertje in de tuin

Op het blog van thecraftyaddicts is vandaag een nieuwe challenge begonnen. Onze sponsor hier is Morgans art. Ik heb voor deze challenge gekozen voor de digi "beertje zaait bloemetjes"
Ik heb haar ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens heb ik een designpapiertje gezocht met vlinders op de achtergrond. Hierop het kantje gezet en daarop de digi met erachter een kraftpapiertje. Voor de digi heb ik nog een vlinder ( Marianne Design) en een roze bloem geplakt.
Het thema is "alles gaat" optie rose.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid! Ik ga zo ook met de viooltjes aan de slag, heerlijk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SO adorable and good to see a Morgans image used for our challenge. Thank you so much for joining us in our Morgan's Artworld Open Challenge atMorgan's Artworld Open Challenge this week. We would love to see you again in our next challenge.

    Faith Morgans Artworld DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    Morgans Artworld

    BeantwoordenVerwijderen