.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 1 april 2019

meisje met poedel

Als laatste heb ik voor vandaag nog een kaartje met een digi van CCK. Ze heet sweet-poodle.
Ik heb deze kaart gemaakt als GDT op het blog van cck-digitalstamps. Ik heb de digi ingekleurd met de faber castell polygromos. Vervolgens heb ik haar uitgesneden met een nestebilitie. Daarna deze versierd met stipjes.
Op de kaart heb ik eerst een kraftpapiertje en daarna een designpapiertje geplakt. Vervolgens heb ik een halve driehoek uitgestanst met wit papier en deze in de linkeronderhoek geplaatst. Half hierop de digi. Rechts onder een toefje bloemen en blaadjes en 3 witte vlinders om de digi heen. Het thema voor de challenge is inklusief een hond of poes.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje. Ook je andere kaarten zijn heel mooi. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This so pretty love it Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Team Challenge we really appreciate you joining in.

    Michelle DT

    Keencrafter's Hand Made Goodies 

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card. Thank you for sharing with us at "A Perfect Time To Craft", best of luck with your
    entry.

    Alina F DT for http://aperfecttimetocraft.blogs
    pot.com.au/


    BeantwoordenVerwijderen