.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 4 april 2019

Hortensias

Een kaartje, gemaakt met een hortensia. Ik had laatst een groot blok designpapier op de kop getikt met oa hortensia erop. Dit kwam heel goed van pas bij de digi van sparklensprinkle. Her heb ik ook de hortensia genomen ( zitten meerdere bloemen in één "digi") De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens heb ik de hortensia helemaal uitgeknipt. Ook een tekst, die erbij zat uitgeprint en klein geknipt. Op de kaart eerst kraftpapier en vervolgens het papier met hortensias geplakt. Daarop een mal, wit uitgesneden, van Marianne Design, gezet en hierop de hortensia geplakt. De tekst op het designpapier geplakt met daarop nog een paar blauwe steentjes. Op de uitgesneden mal heb ik op elke "kruising" ook een steentje geplakt.


groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig papier heb je gebruikt voor deze mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart met hortensia's. Leuk dat "hekwerkje"met de uitgeknipte bloem op de voorgrond.

    BeantwoordenVerwijderen