.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 23 april 2019

eekhoorntje

Ik heb een kaartje gemaakt voor de challenge van tuesdaythrowdown. Dit keer is de sponsor daar winkwinkwink. Ik heb gekozen voor het eekhoorntje, een van mijn lievelingsbeestjes.
Ik heb haar ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens uitgesneden met een nestebilitie. Het designpapier is van Lozzy. De kaart is gemaakt naar aanleiding van de sketch, die we deze keer moesten gebruiken. Onder op de kaart heb ik nog en dennenappel en hertjes gezet. Beide van Marianne Design. En de tekst vond ik wel toepasselijk.


Mijn kaartje doet mee bij:

Groetjes Geesje



1 opmerking:

  1. A gorgeous card. Lovely papers and an adorable image.
    Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore April Challenge “Anything Goes”. Good luck x

    BeantwoordenVerwijderen