.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 25 oktober 2019

Halloweenkaartje

Nog een Halloween kaartje gemaakt. Dit keer heb ik twee digi's verwerkt op mijn kaartje. Deze heb ik beide ingekleurd met de faber castell polchromos. Daarna de ene uitgestanst jet een nestebilitie en de kleine raaf afzonderlijk uit de andere digi geknipt.Het spinnewebpapier is designpapier van Lozzy. Hierop het ik de digi gezet. Daarna de raaf ervoor geplakt. Als laatste nog een aantal spinnetjes op de kaart geplakt.


mijn kaartje doet mee bij:

Groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Hoi Geesje,

    Wat een schatje. Bedankt voor meespelen bij The Paper shelter.

    DT member Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, thank you for sharing your card with us at the paper shelter.

    Iza DT

    BeantwoordenVerwijderen