.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 27 oktober 2019

night wanderer.

Vandaag heb ik weer een inspiratiekaartje voor jullie, wat ik gemaakt heb voor  cck-digitalstamps .
Ik heb dit keer een digi gebruikt die night-wanderer heet. Ik heb het thema van de challenge van oktober aangehouden. Het thema is..... Halloween Pompoenen of Halloween kleuren.. zwart, oranje, paars en groen. De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Vervolgens uitgesneden en op "spookpapier geplakt van Lozzy. Achter de digi heb ik nog een zwart spinnenweg en boompjes geplakt, uitgestanst met een MD mal en voor de digi een randje paddestoelen ( joy craft) Ik heb de kaart afgemaakt met een aantal spinnetjes.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje



2 opmerkingen:

  1. Love the dies you chose for this.

    Thank you for joining us at Crafty Gals Corner for our Halloween Colors challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card. Love the image and your coloring. Thanks for joining the challenge at Crafty Gals Corner Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen