.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 1 oktober 2019

op een grote pompoen

Ik heb nog een tweede kaartje ( zie vorige post voor de eerste kaart ) wat ik gemaakt heb voor de challenge op cck-digitalstamps. Omdat ik zo vaak gdt ben geweest, is mij gevraagd of ik in het team van CCK wilde komen. Daar kon ik geen nee tegen zeggen, want deze digi's vind ik echt heel mooi.
Dat hield alleen wel in dat ik naast mijn gdt kaartje nog een tweede kaartje mocht maken.
Het thema voor de challenge is dus Halloween/Pompoenen en/of Halloween kleuren  zwart, orange, paars en groen. Dit kaartje is weer met achtergrond papier van Lozzy gemaakt. Hierop het zwarte kasteeltje en de bovenrand ook zwart uitgestanst. De digi heet big-pumpkin. Deze heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos. Voor de digi nog een rand met pompoenen van Marianne Design en een zwarte poes.


groetjes Geesje





Geen opmerkingen:

Een reactie posten