.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 1 oktober 2019

tussen de pompoenen

Vandaag begint er een nieuwe challenge op het blog van cck-digitalstamps. Het thema is dit keer Halloween/Pompoem en/of Halloween kleuren zwart, oranje, paars en groen. Ik mocht voor deze maand GDT zijn. Ik heb gekozen voor dit kaartje met de digi night-at-the-pumpkin-patch.
Het achtergrondpapier is van Lozzy. Dit heb ik afgedrukt en op oranje papier geplakt. Het bovenrandje is een oudere mal, welke ik uitgestanst heb.
De digi heb ik ingekleurd met de faber castell polychromos en vervolgens uitgesneden met een mal van nestebilitis. Deze heb ik op de kaart geplakt, erachter nog in zwart uitgestanst een kasteeltje.
Voor de kaart een groen randje met daarop kleine pompoenen, gevonden in een winkel in Duitsland.


groetjes Geesje





Geen opmerkingen:

Een reactie posten