.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 17 juni 2016

bloemetje voor jou

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie, gemaakt met een digi van Coni Fong.
Zij is de sponsor voor de challenge bij crafting-with-friends. Het thema is daar altijd "alles gaat"
Ik heb achtergrong paier gebruikt waar de vlinder al op staat. Dit weer op een ander designpapier geplakt. Het beertje heb ik uitgeknipt en opgeplakt. Daarna de bloem ( Nellie Snellen) en blaadjes ( Joy) en een extra vlindertje erop geplakt Gedichtje erbij en klaar. Ingekleurd heb ik het weer met de Farber Castell.
PS... ik mon vandaag nog met een tweede kaartje :)

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieve ingekleurde beer op je mooie kaart Geesje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card - thanks for joining us at the Alphabet Challenge and we hope to see you again for the next challenge.

    Helen x
    (DT Member)

    BeantwoordenVerwijderen