.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 1 juni 2016

Een cadeautje voor jou.

Het is weer de eerste van de maand en dat betekend dat er weer meerdere nieuwe challenges begonnen zijn. Ik heb hier een kaartje, wat ik gemaakt heb voor inspirationdestination.
Het thema is daar "alles gaat" Ik heb een digi gebruikt van de sponsor Polkadoodles en ze heet A gift.
Het papier komt uit een blokje wat ik nog had liggen. De vlindertjes lagen ook nog in de kast en ik heb ingekleurd met de Farber Castell. De digi uitgestanst met de nestabillitis.

Heute ist es schon wieder der 1. von der neue Monath. Der erste Karte, welche ich für euch habe ist für inspirationdestination. Dass Thema "alles geht" Ich habe eine digi genommen von
Polkadoodles... ( A gift) Dass Papier und die Schmetterlinge hatte ich noch liegen.

mijn kaartje doet me bij:
Groetjes Geesje

5 opmerkingen:

  1. Hoi Geesje,
    Je kaart is prachtig. Mooi met je papier op de achtergrond.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a sweet card. Thank you for joining us at Crafting From the Heart this week.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart heb je gemaakt, Geesje!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous and beautiful card Geesje
    Dianne xx

    BeantwoordenVerwijderen