.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 23 juni 2016

van harte

Vandaag alweer twee kaartjes.....
Ik heb nog een kaartje voor jullie wat ik gemaakt heb voor onze challenge bij cheerfulsketches
De challenge daar duurt nog tot de 29ste juni 's avonds 24.00h.Dus nog een week om mee te spelen. :)
Het enige waar je je aan moet houden is de sketch. Verder is alles vrij:)
Ik heb voor deze challengekaart een digi genomen van Bugaboo. Die heb ik ingekleurd met Farber Castell. Uitgesneden en op een malletje van Marianne Design geplakt. Verder heb ik op de kaart een doily en lace gebruikt. Een takje (joy) en een paar bloemetjes en vlindertjes. Tekst erbij en klaar.



mijn kaartje doet mee bij: 
groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. What a Sweetie! Love the girls eyes in the middle of all the red and white.

    Thanks for joining our ATG challenge at Through the craft room door!
    Hope to see you back next week!

    Aly DT member TTCRD
    www.stempelhus.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Auch diese Karte ist wieder ganz süß geworden...
    Schönes Wochenende...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a sweet card, love the image and your fabulous use of the sketch. Thanks so much for playing in our Birthday Girl challenge at The Paper Shelter this week. Hugs:) Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen