.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 29 juni 2016

uitrusten in de duinen

Even uitrusten in de duinen.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor inspirationdestination Hier is vandaag weer een nieuwe challenge begonnen. Het thema is zoals altijd  "alles gaat"
Ik heb gekozen voor een digi van de sponsor robynsfetish en de digi heet Gnome.
Dit vond ik een super leuke digiom mee te werken. Ingekleurd heb ik weer met Farber Castell.
En verder heb ik papier gebruikt van een blokje en de vos, meeuw en kampvuur zijn malletjes van Marianne Design.

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

8 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart. Prachtg die achtergrond
    Jolanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe je da achtergond hebt gebruikt. En het idee van een dwerg in de duinen is ook erg leuk.
    xxx Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mein Gott das Zwererl ist ursüß....Das Lagerfeuer dazu..perfekt.
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Geesje love the scene you have made
    Dianne xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fab card
    thanks for playing with us at crafty sentiments
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card!

    Thanks for joining us this week @ Penny's Paper Crafty Challenge! Hope to see you back again soon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card - thanks for joining us at Penny's and we hope to see you again for our new challenge which starts tomorrow.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen