.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 8 juni 2016

Kerstengeltje.

Alweer een nieuw kaartje van mij. En ik kom vandaag nog een keertje weer terug. Voor de challenge op creativecraftcottageheb ik twee kaartjes gemaakt.
De eerste is een kerstkaartje, gemaakt met een digi van poppyseedgraphics. Een van de twee sponsors. Het thema voor de challenge is een favoriete combikleur. Blauw wit is één van mijn favorieten en dit von ik wel erg mooi bij dit kaartje. Ik heb papier genomen van joy.  Daarop een Doily en een kantje. Vervolgens heb ik op de doily een schabloontje van Marianne gebruikt om de ster te maken. En ik heb van Joy nog een andere sterrenmal genomen ( witte). Deze als extra randje om het plaatje. De digi van Poppysheed ingekleurd met de Farber Castell en uitgesneden met Nestebillities.  Met een paar steentjes en extra sterretjes is de kaart af.

mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Liebe Geesje, ich bewundere immer deine karten, die sind sooooo schön und sehr fleißig bist du auch.
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine ganz wundervolle Karte. Die Stanzformen hast Du wunderschön zusammengestellt. Danke für Deine Teilnahme bei der Friendship Challenge.
    Liebe Grüsse Daniela

    BeantwoordenVerwijderen