.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 16 december 2018

blue blue christmas

Nog een kaartje voor vandaag.... deze kaart heb ik gemaakt voor abitmoretimetocraft.
Ik heb voor deze kaart papeir gebruikt van Lozzy (abitmoretimetocraft.)
Hierop heb ik een boog uitggestanst van Marianne Design, welke ik versierd heb met stikker sterretjes. Vervolgens 2 boompjes uitgestanst. en een hertje. De digi is een aurora wings welke ik ingekleurd heb met faber castell polychromos. Onderop heb ik nog wat extra sneeuw verwerkt. En in de bovenhoekjes een stikkertje,


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Such a cute Christmas card with a great scene.

    Thanks for joining our Christmas Challene @ Little Red Wagon this week and i hope to see you back again soon.

    Imke ~ MY CRAFTY PLACE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet card! I really like those die cuts. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

    BeantwoordenVerwijderen