.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 4 december 2018

kerst in het bos

Vanavond nog een kaartje,wat ik gemaakt heb met een Bugaboo digi.
Ik heb het weer ingekleurd met de Farber Castell Polychromos..... Ik heb de opdracht gebruikt van catchthebug en wel het rijtje van het laatste "truitje" Groen, Embossing, Ornament.
De digi heb ik uitgesneden met een embossingmal van Marianne Design. Het papier wat ik gebruikt heb komt uit een oud blokje en zijn alleen maar groene dennenboompjes. De ornamentjes zijn de takjes, denneappel en de boompjes. Ik hoop dat het zo goed is. Helaas is de foto niet heel erg mooi omdat ik bij lamplicht gefotografeerd heb.


mijn kaartje doet mee bij: 
catchthebug ( green-embossing-ornement)

4 opmerkingen:

  1. leuke kaart Geesje!
    succes in de chaosweek!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your darling card. Thanks for joining us for our Holiday Chaos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love how you did the background!Thanks for joining Catch the Bugs, Awkward Holiday Chaos, good luck! Dawn Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks so very much for joining in for our Tuesday with your Ugly Sweater project for our Holiday Chaos at Bugaboo! Your project is a adorable and we appreciate you taking the time to join our event! Good Luck! Tammy DT Coordinato

    BeantwoordenVerwijderen