.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 6 december 2018

sneeuwmannen

Mijn tweede Bugaboo kaartje voor vandaag heb ik gemaakt voor de challenge bij pennyschallenges, waar vandaag een nieuwe challenge begonnen is. De sponsor is Bugaboo, dus daar een leuke digi van uitgezocht. Deze heb ik ingeklerd met de Farber Castell Polychromos en rond uitgesnden. Vervolgens een leuke mal met sneeuwvlokjes gepakt, uitgestanzs en op donkerblauw papier gezet. Hier de digi in het midden geplaatst... eenvoudig maar voor mijn gevoel in elk geval wel mooi.


groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. heel mooie kaart Geesje, vandaag had ik dezelfde digi. Schattig he!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Geesje...wat een mooie stans erop en daar komen die lieve sneeuwpopjes prachtig op uit...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen