.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 1 december 2018

northpole ambassedor

Mijn derde kaartje voor vandaag is een winterkaartje.... dit keer met een digi van creative bug.
Het kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van crafterscafeblog waar het thema een kantje of kerst is. Ik heb vor deze kaart gekozen voor het kantje. De digi heet northpole ambassedor. Ik heb een sneeuwachtergrond gebruikt. Hierop de digi, uitgesneden met een mal van Marianne Design. Erboven een sneeuwrand en eronder een kantje. voor de digi nog een hertje en een kleine wolf, uitgestanzt uit kraftpapier.


groetjes Geesje

1 opmerking:

  1. hoi ik ben een nieuwe volger :) leuke dingen maak je wat een mooie kaart.
    jaren terug maakte ik kaarten.. nu andere richting. ik hoop dat je bij mij ook volger wilt worden groetjes

    BeantwoordenVerwijderen