.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 3 december 2018

meisje in de winter

Ik heb vorige maand gewonnen bij cutedaisymay en mocht deze maand GDT zijn.
Het thema voor deze maand is "alles gaat met als optie laat het sneeuwen"
Hiervoor heb ik deze mooie digi gekregen. Die heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos.
Vervolgens heb ik haar uitgesneden met een mal van Marianne Design. Ervoor heb ik boompjes. de sneeuwrand en hertjes gezet. Zo lijkt het een echt winters tafereeltje. De digi vind je : Hier
De kaart heb ik in Monochrome gehouden.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. This is so sweet, thankyou for sharing your lovely card at CraftyCatz this week, good luck in the challenge.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute!
    Thanks for joining in with us at That's Crafty!
    Sam :)

    BeantwoordenVerwijderen