.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 30 december 2018

Gelukkig Nieuwjaar, Frohes neues Jahr, Happy New Year, Lokkig Nije Jier

Op 1 januari beginnen de nieuwe challenges weer, dus dacht ik... ik zet vast mijn laatste kaart voor 2018 met de nieuwjaarswensen op mijn blog.

Gelukkig Nieuwjaar, Frohes neues Jahr, 
Happy New Year, Lokkig Nije Jier 

Het kaartje, wat ik hiervoor heb gemaakt, is met een nieuwe digi van The Paper Shelter. Deze vond ik hiervoor wel heel toepasselijk. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychromos.
Daarna uitgesneden met een mal van Marianne Design. Het papier is een blokje, wat ik begin december gekocht heb. Verder heb ik de kaart afgewerkt met kraftpapier en als laatste heb ik steentjes gebruikt.


Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

7 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje om 2018 af te sluiten en 2019 te beginnen, Geesje.
    Jullie ook een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2019.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Geesje,
    Wat een leuk kaartje voor oud en nieuw!
    Prachtig ingekleurd.
    Ook een hele fijne jaarwisseling en een goed, creatief en gezond 2019!
    Liefs Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a great image and an amazing card. Thanks so much for sharing your art with us at Word Art Wednesday. I'm so grateful for your participation in our challenges, and I really appreciate you taking the time to share your talents with us. I hope to see lots more of your wonderful creations in 2019.
    Blessings to you,
    Karen Letchworth
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You've highlighted a new Paper Shelter image so beautifully. Love it. Thanks for joining us at Colour Crazy Craft Challenge this week. DT Kathy [https://myasperations.blogspot.com]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaart met deze mooie digi. Leuk zo met al die steentjes erop. Gezellig dat je mee doet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card as usual!!! Happy New Year!!!
    Thanks for joining us at Corrosive challenge blog.
    Ana Isabel DT Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Colour Crazy
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen