.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 5 december 2018

kerstman op weg.

En nog een kaartje voor vandaag. Ook bij thecraftyaddicts is een nieuwe challenge begonnen. Thema "alles gaat/kerst"
Hiervoor mocht ik werken met deze leuke digi van kitty knitty digi's. Degene die ik gekozen heb heeft 4 verschillende digi's, 2 rendieren, de arreslee en de sneeuwpop. Ik heb ze alle 4 verwerkt op de kaart. De digi's heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos.Vervolgens alle 4 uitgeknipt. De mal is van Dutch Doobadoo ... hierop leuk designpapier geplakt en daarop de digi's. Achter de sneeuwpop nog boompjes geplakt en boven de arreslee met rendier een sterrenmal.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. Amazing! So glad you managed to get all four on one card, I didn't think it was possible. Thanks again for your hard work and beautiful project.

    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A very pretty card, Thanks for joining in with Polkadoodles Digichoosday Crafting Challenge, best of luck, Mary G xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am very glad you joined us this week at Lil Patch of Crafty Friends Challenge Blog. I hope you had a fantastic time!!! See you back very soon to play in another amazing challenge. :)

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com
    Lil Patch of Crafty Friends Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful creation!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge.
    Sorry for the late comment.
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen