.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 11 oktober 2016

gewoon mooi

Een kaartje in het rose. Gewoon omdat ik het leuk vond.
Ik heb dit jaartje gemaakt met een digi, die ik ingekleurd heb met Farber Castell Polychrome.
Het papier is al oud en had ik nog in de kast liggen.
De mal, waarop de digistaat, is van Marianne Design. Verder heb ik een paar bloemetjes en blaadjes gebruikt en de kaart afgemaakt met een strikje en een paar steentjes. Onder de mal zit nog een klein randje.
mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

9 opmerkingen:

  1. Een hele mooie en lieve kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer Geesje....super in die roze kleurtjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning card, love the image and your layout.
    Thanks for joining us over at Glitter'N' Sparkle for our THINK PINK Challenge. Hope to see you again.
    Good luck.
    Jean Design Team xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, dit is gewoon heel mooi. prachtig papier en afbeelding. alles past.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi is a beautiful card, thank you for participating The Corrosive Challenge Blog, Good Luck!!!
    Gaby DT
    http://gabytarjeta.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart.
    Dank je wel voor het mee doen bij ons, The Corrosive Challenge Blog.
    Liefs Bianca DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pink, feminine and girly! Lovely card! Thanks for entering our PINK challenge at Bugaboo's Catch the Bug blog. Good luck in the draw, and come again soon!
    Jen L
    Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this very pink and elegant card!! It's beautiful!! Thank you so much for sharing your talent with us at Lemon Shortbread Challenge Blog!! Hugs Victoria (DT) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card ENGELCHEN! The image is adorable and I love the softness of the colours.
    Thanks for joining us at LTSCB!
    Irena xxx

    BeantwoordenVerwijderen