.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 4 oktober 2016

Rose

Vandaag heb ik weer een nieuw kaartje voor jullie. Dit keer een kaartje in het rose.
Bij unicorn is een nieuwe challenge begonnen. Het thema daar is Halloween of rose. Twee totaal verschillende themas, dus je kunt zelf kiezen welke je wilt.
Ik heb dit keer voor rose gekozen omdat ik al best veel Halloween gemaakt heb en dan is een ander kaartje ook wel eens leuk.Ik heb papier gebruikt van van Joy Craft. Daarop een kantje gebruikt en een mal van Marianne Design waarop ik een magnolia digi gezet heb. Ingekleurd met Farber Castell Polychrome.  Dan heb ik bloemetjes en blaadjes gebruikt en een paar Swirles. In de hoek een paar steentjes. Als laatste nog een vlindertje als extra deco. Vond hiervoor juist een andere kleur wel leuk.

Mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Geesje, prachtig in deze roze kleurtjes ....en alles past zoooo mooi bij elkaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo een roze kaart Geesje en toch met dat beetje extra kleur ! hele lieve digi, prachtig ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en lieve kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi this is another gorgeous card. Thank you for joining us at Alphabet Challenge Blog challenge P for Pretty in Pink. Hugs Jackie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very lovely card, thanks for sharing it with us at Robyn's Fetish Challenge
    Laurence DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, my gosh, too cute! Love all the beautiful flowers.

    Thanks for joining us for our Pink or BCA challenge at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. She's so sweet and the layout is so pretty. Thanks for sharing at Cut it Up Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen