.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 10 oktober 2016

Kolibrivlinder

Ik heb vandaag een kaartje voor jullie met een digi van fred-she-said.
De kaart heb ik gemaakt voor de challenge bij crazychallenge.  Ik heb de kaart roze-rood gemaakt. Op de foto is hij nog iets lichter als in werkelijkheid. Naast de digi heb ik een malletje van Marianne Design gebruikt. De digi ingekleurd met Farber Castell Polychrome. Met een doily en een kantje heb ik de kaart afgemaakt.
Ik vond de kleine Kolibri's zo leuk. Ik heb ze voor het eerst gezien in Wenen. Tegenwoordig zie je ze ook veel in Zuid Duitsland. Ik heb al een aantal keren een foto proberen te maken, maar die kleine beestjes zijn zo vliegensvlieg. Lukt je zelden om daar een foto van te maken.


groetjes Geesje



4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en wat een pracht van een mal heb je hiervoor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh how cute, love your layout.
    Thanks for joining us over at Glitter'N' Sparkle for our THINK PINK Challenge. Hope to see you again.
    Good luck.
    Jean Design Team xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for joining the Glitter 'N' Sparkle Think Pink Challenge - your card is great for this theme. Love the image - Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen