.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 17 oktober 2016

Nog een Halloweenkaartje

En als laatste voor vandaag heb ik nog een Halloweenkaartje voor jullie,
Deze heb ik gemaakt voor onze challenge op het duitse Bestieblog. Het thema is daar "alles gaat" met als optie Halloween. Wel met een bestie natuurlijk. Ik heb mijn bestie ingekleurd met de Farber Castell Polychrome. Het papier had ik in Duitsland gevonden. Het boompje en de pompoen zijn van Marianne Design, spookje en kasteel zijn van Yvonne Creation. et nog een kantje en een paar steentjes de kaart weer opgefleurd,

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt weer hele mooie kaarten gemaakt Geesje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card. Love all the elements - so much to look at.
    Thanks for joining us over at Crafty Calendar this month. Hope to see you again - good luck!
    Hugs,
    Bev (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen