.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 6 oktober 2016

Little Kitsune

Er is deze maand natuurlijk ook weer een nieuwe challenge bij cheerfulsketches
De dig sponsor is dit keer aurorawings. Ik heb voor deze challenge gekozen voor little-kitsune. Het papier had ik toevallig in Mei gekocht in Duitsland en komt hier heel mooi van pas. De digi heb ik ingekleurd met Farber Pastell Polychrome. De malletjes die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design en verder heb ik nog een kantje en steentjes gebruikt.

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit kaartje Geesje....leuk dat stempeltje en weer prachtig ingekleurd
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is So Beautiful! Thank you so much for joining our very first challenge on the Vilda Stamps challenge blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart heb je gemaakt.. en onze eerste deelneemster bij Vilda Stamps challenge blog.. leuk! super dat je mee doet . Groeten Miranda K (dt- vilda stamps cb)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! Love your take on the sketch! Thanks for sharing at Crafty Gals Corner,


    BeantwoordenVerwijderen