.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 3 oktober 2016

hallo daar

Voor vandaag heb ik weer een nieuw kaartje voor jullie. Dit keer een kaartje voor het Thema "alles gaat" met als Optie Dieren, op het challenge blog van scrapbookstampsociety.
Ik heb een digi gebruikt van de Besties. Die heb ik ingekleurd met Farber Castell Polychrome. Het papier is van een blog. ( A ) Verder heb ik nog een vlindertje en een paar steentjes genomen om de kaart af te maken, Het groene takje is van Marianne design. De hondjes van Yvonne.

Mijn kaartje doet mee bij:

Groetjes Geesje

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Geesje met die schattige hondjes.Hele mooie digi en prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en leuke kaart. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Geesje , ja ik kom niet meer bij alle kaarten een reactie geven het wordt teveel. maar zo nu en dan kom ik wel hoor.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en kleurrijk kaartje Geesje en ook de accentjes passen er perfect bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen