.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 26 oktober 2016

Halloween

Ik heb alweer een Halloweenkaartje voor jullie. Bij fantasycrafters is een challenge bezig met als thema Halloween. Natuurlijk moet het wel een kaartje zijn in de fantasysfeer.
Ik heb deze kaart gemaakt met een digi van craftsandme. De digi is van Hannah Lynn.
Ik heb Halloweenpapier gebruikt als achtergrond ( Yvonne creation). Hierop heb ik gewerkt malletjes van Marianne design ( boomstammen en dieren) en de boompjes Yvonne creation. Verder heb ik nog een kantje gebruikt om de kaart af te maken. De sketch die ik gebruikt heb is van cheerfulsketches



Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje



10 opmerkingen:

  1. WOW, Geesje, eine ganz tolle Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ! Sehr schön coloriert . LG Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig halloweenkaartje weer Geesje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine sehr schöne Karte! Vielen Dank für deine Teilnahme an der Friendship-Challenge.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely project - thanks for joining us over at Fab 'n' Funky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely!! You've coloured the image so beautifully! And I love your interpretation of the sketch layout! Thank you so much for sharing your talent with us at Lemon Shortbread Challenge Blog! I hope you can join us again soon. Hugs Victoria (DT) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is a lovely project!! you did an amazing job putting all those elements together!!!
    Thanks for playing at Crafty Gals Corner!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very pretty witch! - fab Halloween project, thank you for playing along at Fab'n'Funky this week hugs Judith x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful Halloween card, I love this image! Thanks for join us at Creative moments this time, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz DT

    BeantwoordenVerwijderen