.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 8 oktober 2016

Olifantje zoekt pompoen

Goedemorgen. Vandaag heb ik weer een herfstkaartje voor jullie. Dit keer een olifantje van Bugaboo.
Ik heb papier gebruikt van Joy en daarop een doily geplakt. De digi heb ik weer ingekleurd met Farber Castell Polychrome. En verder heb ik malletjes gebruikt van Marianne Design en een paar strasssteentjes.
De kaart is gemaakt voor craftyfriends en het thema is dit keer.... hoe kan het anders... herfstkleuren.

mijn kaartje doet mij bij:
groetjes Geesje

6 opmerkingen:

  1. Thanks for making such a gorgeous Autumn card for our challenge today Geesje.
    Hope you are having a lovely weekend.

    Crafty hugs
    Diane Louise
    Team Leader at Crafty Friends Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for making such a gorgeous Autumn card for our challenge today Geesje.
    Hope you are having a lovely weekend.

    Crafty hugs
    Diane Louise
    Team Leader at Crafty Friends Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Und wieder eine wunderschöne Karte liebe Geesje...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit herfstkaartje Geesje....weer een gaaf stempeltje erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very sweet image and Autumnal creation full of warm colours, many thanks for sharing your creativity with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen